Strona wykorzystuje pliki cookies w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dowiedz się więcej
akceptuję
więcej

Ekspozytor SenseIQ – Philips

1
2
7
0
0
4
2
0
%

Ekspozytor SenseIQ – Philips

1
2
7
0
0
4
2
0
%
Ekspozytor SenseIQ – Philips
Ekspozytor SenseIQ – Philips
Klient
Philips
Destynacja
sieć handlowa Media Markt w Polsce
Wymiary
65 x 14 x 34 cm
Materiały
bezbarwna gięta plexi, wykończona w połysku biała plexi, złota ozdobna folia, mata magnetyczna z nadrukiem
Technologia
Multi
Wyzwanie
Philips SenseIQ to seria produktów przeznaczonych m. in. do modelowania włosów. czytaj więcej
Naszym zadaniem było połączenie wspomnianej serii wraz z akcesoriami na niestandardowej pionowej powierzchni.
Wyzwaniem, przed którym stanęliśmy, było odpowiednie rozmieszczenie produktów na stosunkowo małej powierzchni ekspozytora oraz stworzenie designu podkreślającego lekkość i delikatność samego produktu serii SenseIQ.
Rozwiązanie
Dzięki wykorzystaniu realistycznych wizualizacji oraz bliskiej współpracy z Klientem uzyskaliśmy zgodę sieci na powiększenie powierzchni ekspozycyjnej. To pozwoliło to dobrze wyeksponować nakładki.
Umieszczenie produktów pod kątem umożliwia klientom łatwiejszy odczyt komunikacji oraz poprawia widoczność samych eksponatów. Subtelność, wręcz swoista delikatność: dobranych materiałów oraz syntetyczna forma designu, pozwoliły zrealizować projekt, który spełniał wszystkie założenia klienta.
Przytoczony case jest znakomitym przykładem jak projekt wizualny może wpłynąć na decyzje biznesowe i zmieniać je na korzyść naszych Klientów.
Kilka słów o technologii:
Do realizacji projektu zostały wykorzystane lekkie materiały, aby odciążyć wiszącą konstrukcję. Połączenie połyskującej plexi ze złotą folią ozdobną podkreśla kobiecy charakter urządzeń na ekspozytorze.
Szukamy mądrych rozwiązań
To temat, który zmienił nasz punkt widzenia w związku z projektowaniem - udowodnił, że przy dużych zasobach kreatywności i znakomitych relacjach z klientem nawet niemożliwe staje się możliwe.
01
Spersonalizowane rozwiązanie - niestandardowa pionowa powierzchnia z przeszkody stała się inspiracją, definiującą ostateczny kształt całości
02
Minimalizm - by nie odciągać uwagi od produktu usunięte zostały wszystkie zbędne elementy, natomiast fragmenty opisowe znalazły się maksymalnie blisko przedmiotu
03
Analiza - dogłębna analiza materiałowa zdeterminowała małą wagę ekspozytora
04
Rozświetlenie - lekkość ekspozycji i delikatny charakter osiągnięta poprzez zastosowanie tylnego światła na ekspozycji
05
Prezentacja - zaaranżowana strefa akcesoriów przybliża użytkownikowi całe spektrum funkcjonalności produktu
06
Dopasowanie - ekspozytor został stworzony maksymalnie spójnie z ideą i sposobem komunikacji marki
Podobają Ci się nasze projekty?
Masz pytania? Napisz do nas!
kontakt
Ekspozytor nablatowy dla golarek Braun oraz Philips
Case study
Stoisko Eucerin
Stoiska
Projekt Stoiska targowego Eucerin