Strona wykorzystuje pliki cookies w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dowiedz się więcej
akceptuję
więcej

Ekspozytor Seria XT5 – Braun

1
2
7
0
0
4
2
0
%

Ekspozytor Seria XT5 – Braun

1
2
7
0
0
4
2
0
%
Ekspozytor Seria XT5 – Braun
Ekspozytor Seria XT5 – Braun
Klient
Procter & Gamble
Destynacja
sieć handlowa Media Markt w Polsce
Wymiary
15 x 14,5 x 21cm
Materiały
czarna satynowa pleksi, mata magnetyczna, grafiki soczewkowe
Technologia
gięcie plexi, klejenie tworzyw sztucznych
Wyzwanie
Braun XT5200 jest innowacyjnym trymerem, łączącym w sobie łatwość, szybkość i wygodę golenia. czytaj więcej
Chcieliśmy by wspomniana innowacyjność produktu została wyróżniona także za pomocą ekspozytora. Zanim zabraliśmy się do pracy przeanalizowaliśmy środowisko konkurencyjne i zwróciliśmy uwagę na jasne wytyczne ze strony klienta: zachowanie spójności z KV marki.
Zaobserwowaliśmy, że sposób prezentacji produktów z tej kategorii rządzi się pewnymi określonymi prawami, które wyznaczone są przez budowane latami przyzwyczajenia konsumenckie. Zrozumieliśmy, że nasze zadanie nie jest wcale łatwe. By jak najlepiej odpowiedzieć na potrzebę klienta musimy: wyróżnić na tle konkurencji, zachowując przy tym spójność z key visualem marki i regułami w kategorii. Chętnie opowiemy Wam o naszym podejściu.
Rozwiązanie
Postanowiliśmy wyeksponować wyrazisty przekaz marki, poprzez zastosowanie kluczowych elementów z key visuala brandu oraz samego produktu.
Słowem kluczem, który otworzył nasze pokłady kreatywności w procesie projektowania była „innowacyjność”. Jako, że naszym głównym celem było przeniesienie brandingu marki do trójwymiarowego świata w centralnej części ekspozycji umieściliśmy transparenty element “X”, który po podświetleniu, kierował wzrok na trymer.
Całość projektu dopełnia mocno okrojona paleta barw, dzięki której produkt prezentuje się w harmonii z ekspozytorem, zwraca uwagę i nie wychodzi poza ramy tego, w jaki sposób myślimy o produktach z tej kategorii.
Szukamy mądrych rozwiązań
Żartujemy, że to projekt jak z archiwum X. W istocie połączenie przyzwyczajeń konsumenckich z nowoczesnymi trendami brzmiało trochę kosmicznie. Jednak efekt, przeszedł nasze własne oczekiwania.
01
Pietyzm - pełna koncentracja na detalu
02
Touch&feel - wzmocnienie doświadczenia produktowego poprzez zróżnicowane wykończenia materiałów
03
Czystość formy - nadruk UV bezpośrednio na tworzywie
04
Uniwersalność - łatwa wymiana komunikacji produktowej dzięki macie magnetycznej
05
Prezentacja - mimo niewielkiej powierzchni ekspozytora przedstawione są wszystkie atuty przedmiotu wraz całą zawartością zestawu produktowego
06
Bezpieczeństwo - ekspozytor jest dostosowany do zabezpieczeń wykorzystywanych w danej sieci sprzedażowej
Podobają Ci się nasze projekty?
Masz pytania? Napisz do nas!
kontakt
Ekspozytor Oral-B iO – Procter & Gamble
Case study
Stoisko Eucerin
Stoiska
Projekt Stoiska targowego Eucerin