Strona wykorzystuje pliki cookies w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dowiedz się więcej
akceptuję
więcej

Ekspozytor nablatowy dla golarek Braun oraz Philips

1
2
7
0
0
4
2
0
%

Ekspozytor nablatowy dla golarek Braun oraz Philips

1
2
7
0
0
4
2
0
%
Ekspozytor nablatowy dla golarek Braun oraz Philips
Ekspozytor nablatowy dla golarek Braun oraz Philips
Klient
Braun, Philips
Destynacja
RTV Euro AGD
Wymiary
15 x 8,5 x 15cm
Materiały
tworzywo, plexi, magnesy
Technologia
Multi
Wyzwanie
Zadanie, jakie otrzymaliśmy od klienta, było jasne, ale wymagające. czytaj więcej
By odpowiedzieć na potrzeby marek Braun i Philips oraz dostosować projekt do wymogów sklepowych, należało stworzyć ekspozytor, który będzie służył do prezentacji dwóch osobnych, konkurujących ze sobą marek, wyraźnie podkreślając atuty każdej z nich.
Efekt? Spełniliśmy oczekiwania 3 niezależnych marek: Braun, Philips oraz sieci sklepów RTV, nie tracąc ze świadomości, że każdy tworzony przez nas projekt powstaje, by prezentowane przedmioty stawały się w oczach ludzi dokładnie tym, czego szukają i potrzebują. Jak dokładnie do tego podeszliśmy? Posłuchajcie!
Rozwiązanie
W projekcie skupiliśmy się na trzech elementach: uniwersalności, wyeksponowaniu funkcjonalności golarek, a także zachowaniu identyfikacji wizualnej marek produktów.
Wiedzieliśmy, że ekspozytor musi dawać możliwość żonglowania brandami bez skomplikowanych ruchów. Postawiliśmy zatem na wykorzystanie w projekcie takich elementów, które zagwarantują prostą podmianę grafik.
Po wprowadzeniu elementów graficznych, produkty zyskują w połączeniu z ekspozytorem jeszcze więcej wyrazistości.
Kilka słów o technologii:
Wiedza o możliwościach, jakie daje materiał. Świadomość, co gwarantuje nam dana technologia. To filary projektu, który ma odpowiedzieć na potrzeby klienta. W tym projekcie wykorzystaliśmy modułową konstrukcję ekspozytora, wykonaną z tworzywa oraz białego podświetlanego brytu pleksi. Opis produktu wydrukowany został na macie magnetycznej, co umożliwia łatwą jego wymianę. Neutralna kolorystyka formy ekspozytora nie identyfikuje się żadnym konkretnym brandem. Wymienne grafiki oraz modułowość w postaci osobnej podstawy pozwalały swobodnie dopasować ekspozytor do jednego z dwóch brandów. Mały akcent kolorystyczny w postaci paska oraz nadrukowany na podstawie logotyp pozwalają odróżnić od siebie obie wersję. W ekspozytorze znajduje się też miejsce na cenówkę.
Szukamy mądrych rozwiązań
Projekt, który nauczył nas, że tworzenie uniwersalnych rozwiązań nie oznacza rezygnacji z ciekawych, atrakcyjnych i przede wszystkim mocno wpływających na odbiór elementów.
01
Modyfikacja - ekonomiczna wymiana produktu dzięki odpowiedniej formie ekspozytora
02
Uproszczenie - rezygnacja ze zbędnych elementów wpływającą na większą koncentrację odbiorcy na produkcie i łatwiejszą interakcja z nim
03
Wyróżnienie - podświetlenia pod produktem i podstawą, przyciągają wzrok pośród ekspozycji, jednocześnie nie przytłaczając postrzegania produktu
04
Uniwersalność - neutralna barwa umożliwia umieszczenie na ekspozycji dowolnego produktu
05
Bezpieczeństwo - w ekspozytor zostało wbudowane zabezpieczenie, które uniemożliwia wyciągnięcie produktu
06
Komunikacja - przestrzeń informacyjna została ustawiona w taki sposób, by maksymalnie ułatwić odczytywanie komunikatów
Podobają Ci się nasze projekty?
Masz pytania? Napisz do nas!
kontakt
Ekspozytor Seria XT5 – Braun
Case study
Stoisko Eucerin
Stoiska
Projekt Stoiska targowego Eucerin