Strona wykorzystuje pliki cookies w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dowiedz się więcej
akceptuję
więcej

Odkurzacz Phillips AquaTrio

1
2
7
0
0
4
2
0
%

Odkurzacz Phillips AquaTrio

1
2
7
0
0
4
2
0
%
Odkurzacz Phillips AquaTrio
Odkurzacz Phillips AquaTrio
Klient
Philips
Destynacja
sieci handlowe w Polsce i Europie środkowo-wschodniej
Wymiary
1000 x 500 x 1600 mm
Materiały
1000 x 500 x 1600 mm
Technologia
sklejka lekka, wydruk na płycie PCV
Wyzwanie
Philips AquaTrio to nowoczesny odkurzacz, będący odpowiedzią na niszę rynkową ekonomicznych rozwiązań w postaci urządzeń 3 w 1. Dodatkowo urządzenie wykorzystuje innowacyjny system ładujący, będący istotnym wyróżnikiem na tle konkurencji. czytaj więcej
Głównym zadaniem, a zarazem wyzwaniem dla naszego zespołu było w tym projekcie opracowanie systemu ładowania urządzenia, który nie będzie wyłącznie markował, ale pokazywał użytkownikowi rzeczywisty sposobu ładowania.
Wszystkie nasze projekty są dla nas źródłem satysfakcji, ale przyznamy, że kiedy w grę wchodzi wypracowanie funkcjonalności, nasze szare komórki zaczynają pracować kilka razy szybciej.
Rozwiązanie
Wypracowane rozwiązanie daje Klientowi możliwość samodzielnego doświadczenia i przetestowania najważniejszych funkcji urządzenia zgodnie z założeniami producenta, jeszcze przed podjęciem decyzji o zakupie.
Tworząc je wykorzystaliśmy oryginalny akumulator urządzenia uwzględniając wymogi bezpieczeństwa oraz wytyczne technologiczne. Całość ekspozytora uzupełnił system podłóg testowych. Efekt? Scenariusze sprawdzania działania urządzenia w świecie rzeczywistym znalazły swoje miejsce w projekcie ekspozytora.
Do realizacji projektu posłużyliśmy się indywidualnie dobranymi materiałami takimi jak sklejka oraz płyta PCV, a całość uzupełnia oświetlenie LED. Dzięki zastosowaniu tego rodzaju technologii, ekspozytor jest jednocześnie lekki i wytrzymały, odporny na wielokrotne, testowanie produktu i uszkodzenie powierzchni.
Kilka słów o materiałach i technologii:
Do realizacji projektu posłużyliśmy się indywidualnie dobranymi materiałami takimi jak sklejka oraz płyta PCV, a całość uzupełnia oświetlenie LED. Dzięki zastosowaniu tego rodzaju technologii, ekspozytor jest jednocześnie lekki i wytrzymały, odporny na wielokrotne, testowanie produktu i uszkodzenie powierzchni. Dodatkowo zastosowane technologie umożliwiły opracowanie wzornictwa spójnego i podkreślającego estetykę eksponowanego urządzenia.
Szukamy mądrych rozwiązań
Projekt, który maksymalnie naładował nasze kreatywne baterie. Połączyliśmy w nim prezentację funkcjonalności przy zachowaniu jej jak największej możliwej autentyczności z ciekawą formą i spójną estetyką.
01
Innowacyjność - multimedia, obok tradycyjnej formy ekspozycji, jako główny obszar komunikacji o produkcie, w metodzie Lift&Learn
02
Technologia - dedykowane autorskie rozwiązanie umożliwiające ładowanie produktu bezpośrednio na ekspozytorze
03
Design - forma ekspozycji spełnia rolę nie tylko estetyczną, ale też funkcjonalną, podkreśla innowacyjność prezentowanego produktu
04
Uniwersalność - prosta wymiana komunikacji produktowej dzięki grafice na tkaninie
05
Wyróżnienie - forma produktu podkreślona oświetleniem LED
06
Kompleksowość - dodatkowe miejsce na ekspozycję akcesoriów poza główną przestrzenią produktową
Podobają Ci się nasze projekty?
Masz pytania? Napisz do nas!
kontakt
Ekspozytor SenseIQ – Philips
Case study
Stoisko Eucerin
Stoiska
Projekt Stoiska targowego Eucerin