Strona wykorzystuje pliki cookies w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dowiedz się więcej
akceptuję
więcej

Ekspozytor Oral-B iO – Procter & Gamble

1
2
7
0
0
4
2
0
%

Ekspozytor Oral-B iO – Procter & Gamble

1
2
7
0
0
4
2
0
%
Ekspozytor Oral-B iO – Procter & Gamble
Ekspozytor Oral-B iO – Procter & Gamble
Klient
Procter & Gamble
Destynacja
sieć handlowa Media Markt w Polsce
Wymiary
100 x 37 x 37cm
Materiały
Lakierowany MDF, pleksi, backlight tkanina z grafiką, tworzywo
Technologia
Multi
Wyzwanie
Szczoteczki rotacyjne Oral-B są połączeniem interaktywnej technologii oraz precyzji, w swojej minimalistycznej formie przejawiają to, co śmiało możemy nazwać produktem jutra. czytaj więcej
Klient w założeniach wskazywał na to, by osoby w przestrzeni sklepu spotkały się z tak innowacyjnym produktem przy udziale ekspozytora z technologią: „lift & learn”. Innymi słowy, kiedy ktoś podnosił by szczoteczkę do góry, na multimedialnym ekranie pojawiałyby się ciekawe informacje o produkcie. Dodatkowo ekspozytor miał być modułowy i dawać przestrzeń na premierę nowych produktów.
Brzmi jak wyzwanie? W istocie połączenie tych trzech aspektów okazało się niełatwe, ale wypracowany przez nas sposób działania i zadowolenie klienta, możliwość zaoferowania mu rozwiązania, do którego jesteśmy przekonani w 100% zrekompensowały każdą trudność.
Rozwiązanie
Chcieliśmy mocno podkreślić nowoczesność samych produktów, więc zdecydowaliśmy się na minimalistyczną stylistykę.
Dodatkowa nakładka wyróżniała premierowe urządzenia, podkreślając przy tym ich prestiż. Interaktywność ekspozytora umożliwia przekazywanie sprecyzowanych komunikatów produktowych. Dodanie modułowości zagwarantowało, że ekspozytor charakteryzuje uniwersalność.
Technologia i materiały
Projekt został wyprodukowany w dwóch wersjach 100 i 200cm. Zdecydowaliśmy się zastosować stal, ze względu na możliwość zastosowania magnesów przy montażu modułów. Kontent multimedialny uruchamiany przez mechanizm linkowy. Całość ekspozycji dopełniona jest ledowym światłem podkreślającym innowacyjność produktów.
Szukamy mądrych rozwiązań
Projekt, w którym musieliśmy nie tylko przewidzieć przyszłość, ale też ją zaprojektować.
01
Wyróżnienie – wyeksponowana sekcja w stylu premium z przedmiotami “must have”
02
Uniwersalność – grafika na tkaninie gwarantuje łatwą wymienność komunikacji produktowej
03
Modułowość - łatwo wymienialne portfolio produktowe
04
Estetyka - zachowanie jakościowego, estetycznego wyglądu ekspozytora oraz samego produktu poprzez ukrycie mocowań zabezpieczeń sprzedażowych
05
Spójność - zachowanie, jednolitej, spójnej formy ekspozycji pomimo dużej ilości produktów oraz ich zróżnicowanej kolorystyki
06
Innowacyjność - multimedia jako główne medium komunikacji o produkcie, użycie metody Lift&Learn
Podobają Ci się nasze projekty?
Masz pytania? Napisz do nas!
kontakt
Ekspozytor Sonicare – Philips
Case study
Stoisko Eucerin
Stoiska
Projekt Stoiska targowego Eucerin